Aprašymas
Produkto aprašymas
Mokymosi išteklių kodas ir „Go Mouse“ manija Blackboard Žaidimas moko skaitmeninių įgūdžių. Šis įdomus stalo žaidimas sujungia praktinį žaidimą su strategijomis, pagrįstomis pagrindinėmis kodavimo koncepcijomis. Du–keturi žaidėjai prisiima konkuruojančių pelių vaidmenį ir medžioja po lentą išmėtytus skanaus sūrio luitus. Kiekviename posūkyje žaidėjai traukia kodavimo korteles, kurias sujungia į komandų seką, kad „apskaičiuotų“ kelią į tuos viliojančius, sūrius pleištus. Norėdami ten patekti, jie turės vengti labirinto sienų, užtveriančių jų kelius, ir iškreipti tunelius, kurie pagreitina jų kelionę. Žaidėjas, kuris žaidimo pabaigoje surenka daugiausia sūrio gabalėlių, laimi, bet visi žaidėjai išeina įgiję naujų įgūdžių ir supratimo. Be kodavimo komponento, kiekvienas žaidimas yra paremtas STEM įgūdžiais, įskaitant problemų sprendimą ir kritinį mąstymą.< /span>
Saugos instrukcijos
Įspėjimas apie mažas dalis. Netinka vaikams iki 3 metų.
Programavimo stalo žaidimas
Įvadas į praktinį programavimą, 2-4 žaidėjams
Žaidėjai renka sūrio kampelius ant lentos, kad galėtų žaisti aplink augalą. Laimi žaidėjas, turintis daugiausia sūrių – sprendimas yra lygus
Apima daugiau veiklos, kad būtų dar smagiau
Tinka vaikams nuo 5 metų.






